fredag 15. januar 2010

Bryllaupskort


Endelig tilbake til bloggen. Har laga litt sidan sist, men det var juleting som eg ikkje kom meg so langt at eg fekk lagt ut. No er vi ferdig med jula, så eg får legge ut det eine som eg hugsa å ta bilde av som ikkje er jul.
Fekk bestilling på eit bryllaupskort, og slik blei det. Enkelt i stilen, men det er meg:)
So får vi håpe at det blir mange kreative stunder i det nye året. Har dekorert nokre lys, skal ta bilde av det eine eg har igjen heime å legge ut.

No er minstemann blitt eit år, og eg skal snart begynne å jobbe igjen. I mangel av barnehageplass begynner eg å jobbe i femti prosent stilling. Resten av veka får vi pusla til. Skal no bli litt godt å komme seg ut i jobb igjen og.

3 kommentarer:

  1. Så fint kortet ble,liker at det er enkelt,med delikate farger!
    Janne

    SvarSlett
  2. Nydelig stilrent og romantisk bryllupskort
    Ann kristin!!
    Ha en koselig helg.

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett
  3. Nyyydelig Ann Kristin! ;)

    Det ligger en liten sak til deg inne hos meg om du tar en titt!

    Klem
    Eli Kristin

    SvarSlett