fredag 23. april 2010

Konfirmasjonskort



Her kjem endeleg eit nytt kort. Har faktisk laga fleire kort, men er veldig treig med å få lagt det ut i bloggen.

Stempelet er frå StampIt, om eg ikkje tar feil. Ark frå Maja Design. Navn er QK.
Motorsykkelen er frå kuttut, og kant stempelet er Autum Leaves. Halvperler er Prima.

Veldig morsomt å lage denne typen kort. Veldig lett, men for dei som ikkje kan det ser det litt komplisert ut. He, he...

Hadde laga ei "hempe" som eg skulle rulle pengegåva i. Blei ikkje heil som eg hadde tenkt, då butikken kun hadde små sendlar. Blei litt for tjukt for å få plass.
Neste gang får vi gje litt mindre, slik at det passar inn i mine prosjekt:)

Ha ei fin helg der ute!

2 kommentarer:

  1. Ååå fy flate!!! Ufattelig stilig!
    Herlige farger og masse lekre detaljer!

    ha ei fin helg og kos dåkke masse på treff!
    Hels til dei andre damene, eg gledar meg til neste gang eg får være med!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Nei og nei, dette var jo knalltøfft Ann Kristin! Stilig kar og papirer, herlig kombinasjon :D

    Regner med at dere storkoste dere i helgen på scrappetreffet ;)

    Vi hadde en fantastisk flott dag og jeg storkoste meg hele dagen. Tok fri noen dager før dagen og fikk gjort unna de siste detaljer uten stress. Tror det var lurt, hi-hi. Koselig dag! :D

    Stor klem fra meg
    Eli Kristin

    SvarSlett